Weerbaarheid voor vakmensen
Algemene informatie over de training
Ondernemingen en instellingen worden de laatste jaren in toenemende mate geconfronteerd met agressie en zelfs geweld, van klanten, leerlingen, eigen personeel of anderen. Ons trainingsdoel is de realiteit en de praktijk zo dicht mogelijk bij elkaar brengen. BOCG geeft u in de training vaardigheden waarmee u leert omgaan met agressieve klanten; Alles wat je vlak voor, tijdens of na een incident in kunt zetten om deze zo veilig mogelijk te doorstaan.
Inhoud van de training
Verschil tussen verbale, materiële en fysieke agressie; in de praktijk en tijdens trainingen zal er vaak een combinatie van deze vormen behandelt worden. Denk daarbij aan verbale vaardigheden, het hebben en houden van een veilige afstand en houding alsook het zowel fysiek als mentaal in beweging blijven. Samenwerking, daar waar dit voor uw beroepsgroep van toepassing is zal altijd de voorkeur hebben.
Daarom kies je voor onze training
- Ervaren trainer met vechtsport ervaring
- Op uw locatie of bij ons een praktijkgerichte training